از ماکارونی پروانه ای برای پر کردن ترک های دیوار استفاده کنید

ماکارونی از قبل پخته شده حاوی مقدار کمی روغن و نمک است، مشابه آنچه که بسیاری از افراد هنگام تهیه ماکارونی پروانه ای در خانه اضافه می کنند.

در نتیجه، پاستاهای از قبل پخته شده نسبت به پاستاهای سنتی چربی بیشتری دارند (حدود 2 گرم در هر وعده برای آرنج از قبل پخته شده در مقابل 1 گرم برای آرنج معمولی) و سدیم بیشتری (حدود 200 میلی گرم در هر وعده برای آرنج از پیش پخته در مقابل 0 میلی گرم برای آرنج معمولی) است.

بیشتر ماکارونی خشک در ایالات متحده با آهن، ریبوفلاوین، تیامین و اسید فولیک غنی شده است. یک وعده 2 اونس پاستا سمولینا (حدود 1 فنجان، پخته شده) معادل 25 درصد یا بیشتر از ارزش روزانه (100 میکرو گرم) اسید فولیک را تامین می کند و آن را به منبع عالی ویتامین B تبدیل می کند و یک ماده خوب است.

ماکارونی

منبع آهن است که حدود 10 درصد از ارزش روزانه را تامین می کند. پاستا به طور طبیعی سدیم بسیار کمی دارد و بدون کلسترول است.

ماکارونی غلات کامل می تواند تا 25 درصد از فیبر توصیه شده روزانه را در هر بخش خشک 2 اونس تامین کند. تهیه شده با پوره سبزیجات، مانند اسفناج، هویج، عدس، یا کدو سبز، ممکن است به اندازه ½ وعده سبزیجات فراهم شود.

ماکارونی سبوس دار می تواند تا 25 درصد از فیبر توصیه شده روزانه را در هر بخش خشک 2 اونس تامین می کند.

در حالی که پاستا را می توان به تنهایی سرو کرد، اما در رژیم غذایی مدیترانه ای که به طور گسترده در ایتالیا و مناطق اطراف آن دنبال می شود، معمولاً با سس گوجه فرنگی، گیاهان و ادویه جات ترشی جات، روغن زیتون، سبزیجات، گوشت بدون چربی، لوبیا یا عدس و بسیاری از انواع غذا های دیگر سرو می شود.

یک راه بسیار کارآمد برای گنجاندن سایر غذاهای غنی از مواد مغذی در رژیم غذایی افراد است.