شیره انگور لاغر کننده موجب ایست قلبی جوانی در مشهد شد

حقایق سریع در مورد شیره انگور لاغر کننده ، در اینجا چند نکته کلیدی در مورد شیره انگور آورده شده است. جزئیات بیشتر و اطلاعات پشتیبانی در مقاله اصلی موجود است. برخی شواهد نشان می دهد که شیره انگور ممکن است به بهبود زخم کمک کند.

در دوران بارداری باید از مصرف شیره انگور خودداری شود. برخی از محققان بر این باورند که پروآنتوسیانیدین های موجود در آن دارای طیف وسیعی از فواید هستند. مطالعات روی مدل های حیوانی نشان داده است که شیره انگور می تواند در درمان بیماری قلبی موثر باشد.

برخی از کارشناسان فکر می کنند که شیره انگور حتی می تواند دارای پتانسیل ضد سرطان و پیشگیری از سرطان باشد. در سال های اخیر، تحقیقات زیادی مبنی بر خواص درمانی احتمالی شیره انگور صورت گرفته است. در زیر برخی از یافته های کلیدی ذکر شده است.

شیره انگور پتانسیل افزایش سرعت بهبود زخم ها را دارد. مطالعه‌ای که در مجله منتشر شد،شیره پروانتوسیانیدین را روی زخم‌های پشت موش‌ها اعمال کرد. آنها دریافتند که موش های تحت درمان با این محلول، زمان بهبودی سریع تری داشتند.

به گفته محققان، آنها “شواهد محکمی برای حمایت از اینکه کاربرد موضعی GSPE شیره انگور یک رویکرد عملی و سازنده برای حمایت از ترمیم زخم های پوستی را ارائه کردند.”اگرچه مشخص نیست که چگونه این محافظت رخ می دهد.

تولید فاکتور رشد اندوتلیال عروقی را افزایش می دهد، یک ترکیب مهم در روند بهبود زخم و بهبود استحکام استخوان موثر است. گنجاندن شیره انگور در رژیم غذایی شما با کلسیم “اثر مفیدی بر تشکیل استخوان و استحکام استخوان برای درمان ناتوانی استخوان ناشی از سطح پایین کلسیم” دارد.

این بر اساس یک مطالعه منتشر شده در ژورنال فعل و انفعالات اسکلتی و عضلانی است که اثرات کلسیم و پروآنتوسیانیدین ها را بر ساختار استخوان موش هایی که از رژیم غذایی کم کلسیم تغذیه شده بودند، بررسی کرده است.

مطالعه ای که در ایتالیا انجام شد، توانایی شیره انگور را برای حمله به کاندیدا، یک قارچ انگلی مخمر مانند که گاهی اوقات می تواند باعث برفک دهان شود، بررسی کرد. روغن هسته انگور حاوی فلاوان 3-اول است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.