خوراک بادمجان مدیترانه ای موجب جنجال در رستورانی شد

بادمجان سبزی شگفت انگیزی است که به راحتی می تواند جایگزین قارچ و حتی گوشت در پخت و پز شود. از آن می توانید مقدار باورنکردنی غذاهای خوشمزه، رضایت بخش و خوشمزه بپزید. ما 20 بهترین دستور غذا را برای شما جمع آوری کرده ایم!

خوراک بادمجان مدیترانه ای و رب کنجد و دانه کاج یک میان وعده مقوی و اشتها آور است که به سادگی و به سرعت تهیه می شود. 3 بادمجان پخته شده در فویل، 2 قاشق غذاخوری. ل رب کنجد، 2 حبه سیر، 2 قاشق غذاخوری. ل آب لیمو، 2 قاشق غذاخوری. ل سس مایونز، نمک دریا، 2 قاشق غذاخوری. ل آجیل کاج، باگت، سبزی گشنیز.

طرز تهیه: تفاله بادمجان پخته شده را با چاقو خرد کنید، با آبلیمو و سیر خرد شده مخلوط کنید. خمیر کنجد، سس مایونز را اضافه کنید. قبل از سرو، برش های باگت را با خمیر معطر بمالید، با مغز کاج بپاشید و با گشنیز تزئین کنید.

“ساندویچ” بادمجان پخته شده در فر با پنیر و ژامبون را می توان به عنوان یک غذای مستقل برای یک میان وعده بعد از ظهر یا به عنوان پیش غذا در یک میز جشن سرو کرد.شما نیاز دارید: 2 عدد بادمجان، 350 گرم پنیر موزارلا، 300 گرم ژامبون، آرد سوخاری.

بادمجان ها را دایره ای برش داده، نمک زده و بعد از بیست دقیقه آب آن را بگیرید. جاهای خالی را در روغن نباتی آغشته کنید و در آرد سوخاری نان ریخته و روی یک ورقه پخت بمالید، روی هر دایره یک تکه ژامبون و پنیر بگذارید، با پودر سوخاری بپاشید و در فر بپزید.

بادمجان های کبابی طعم و عطری غیرعادی پیدا می کنند. آن را آماده کنید، پشیمان نخواهید شد! 2 بادمجان، 2 قاشق غذاخوری. ل کنجد سفید 5 قاشق غذاخوری ل شراب سفید خشک و سس سویا، 2 قاشق غذاخوری. ل سرکه برنج، 70 میلی لیتر آب سبزیجات، 2 قاشق غذاخوری. ل روغن زیتون.

طرز تهیه: مخلوط شراب، سس سویا، آبگوشت و سرکه برنج را در یک قابلمه به جوش آورید. بادمجان را از وسط نصف کرده در روغن نباتی از دو طرف سرخ کنید، مزرعه ها را با سس خنک شده سرخ کنید، روی گریل بپزید و سخاوتمندانه با کنجد بپاشید.

بادمجان شکم پر با گوشت چرخ کرده و سبزیجات پخته شده در فر. این غذا برای یک ناهار یا شام کامل مناسب است. 4 عدد بادمجان، 450 گرم گوشت چرخ کرده، 1 عدد پیاز بزرگ، 2 عدد فلفل دلمه ای قرمز و زرد شیرین، 0.3 فلفل چیلی، 3 حبه سیر، 1 لیوان آب گوجه فرنگی، گشنیز، نمک، سبزی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.