فروش پسته کرمان قیمت طلا را چند برابر کرد

کیفیت بالا و طعم خوب معروف هستند، تقریباً در کیف هدیه هر توریستی گنجانده شده است و می توان از آنها برای مصارف مختلفی مانند تزیین ظروف، دسرها و نوشابه ها استفاده کرد.

تجارت پسته کرمان استراتژیک کشاورزی بخش بزرگی از تجارت و درآمد ملی ایران را تشکیل می دهد و از فرش هایی که ایران به آن شهرت دارد.

حتی زعفران پیشی می گیرد زیرا سالانه بیش از یک میلیارد دلار برای ایران به ارمغان می آورد. پسته ایران در سراسر ایران کشت می شود.

فیزیکی به دلیل جرم و اندازه هسته درون آن. محمود ابطحی، کارشناس کشت و تولید پسته در ایران به خبرگزاری کویت (کونا) گفت: ده‌ها نوع پسته در ایران تولید می‌شود

اما معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها است. . پسته ای که مردم میل دارند» به شکل گردش معروف است که به دلیل بزرگی آن به فارسی می گویند و دومی پسته دراز است که به آن احمدبا می گویند.

با توجه به نحوه شناخت مرغوبیت پسته ایرانی، هر چه اندازه پالپ پسته از پوسته سفت آن بزرگتر باشد، ارزش مادی آن بیشتر است.

زیرا البته حاوی چربی ها و ویتامین های مفید بیشتری است. پسته گیاهی قوی است که در برابر تغییراتی که در طبیعت رخ می دهد مقاومت می کند و در بسیاری از نقاط قابل کشت است.

اگر بخواهیم تولید زیاد داشته باشیم باید در محیط خودش کاشته شود.» پسته ایران در ابتدا در بین محصولات صادر می شود. خارج از ایران زیرا سالانه 80 درصد محصولات خود را به ارزش بیش از یک میلیارد دلار صادر می کند.

پسته های معروف ایران به 170 کشور دنیا صادر می شود و تجارت پسته یکی از بخش های مهمی است که میلیاردها دلار سود برای ایران به همراه دارد.

پسته ایرانی به دلیل ارزش غذایی و سلامتی بالا یکی از مهم ترین کالاهایی است که هرکسی که به جمهوری ایران سفر می کند مشتاق خرید آن است که باعث شده در چند قلم در صدر فهرست آجیل های ایده آل قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.