عناب و یبوست نوزاد در اراک موجب جدایی زنی از همسر خود شد

به عنوان یک نسخه کلاسیک در طب سنتی چینی عناب و یبوست نوزاد اغلب در ترکیب با گیاهان دیگر برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. چی فو یین، نسخه ای از سلسله مینگ که حاوی هفت گیاه سنتی چینی است، باعث بهبود گردش خون و آرامش روح می شود.

علاوه بر این، جوشانده رایج ترین فرمول مورد استفاده برای درمان بی خوابی است. در حال حاضر، با نوسازی روزافزون TCM، تحقیقات بر روی مبانی مادی و مکانیسم های تجویز عناب توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

بسیاری از خطوط جدید تحقیقات در مورد میوه عناب کاوش یا ایجاد شده و دانش زیادی به دست آمده است. از این رو، هدف از این بررسی، خلاصه کردن آخرین یافته ها در مورد ترکیبات شیمیایی و فعالیت عملکردی بیولوژیکی میوه عناب بود.

همچنین، مشکلات بالقوه مرتبط با توسعه و استفاده از عناب و جهت‌گیری‌های جدید تحقیقاتی مورد بحث و ارزیابی انتقادی قرار می‌گیرد. عنصر و مواد مغذی اصلی در میوه عناب، میوه عناب به عنوان یک غذای مطلوب و سالم، غنی از مواد مغذی مانند کربوهیدرات ها، پروتئین ها، فیبرهای غذایی، اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین ها و مواد معدنی شناخته شده است.

عناصر مغذی اصلی موجود در میوه عناب در زیر مورد بحث قرار گرفته است. کربوهیدرات و پروتئین می توانند انرژی اندام ها و عضلات را برای حفظ عملکرد صحیح بدن فراهم کنند. میوه عناب به عنوان منبع عالی کربوهیدرات و پروتئین شناخته شده است.

محتویات کربوهیدرات و پروتئین را در پنج رقم عناب چینی مورد مطالعه قرار دادند. آنها دریافتند که محتویات کربوهیدرات در میان این میوه‌های عناب مشابه است و از 80.86 درصد تا 85.63 درصد متغیر است.

علاوه بر این، محتوای پروتئین ارقام از 4.75٪  تا 6.86٪  متغیر بود. محتوای مواد مغذی چهار رقم عناب به نام‌های را که در شمال غربی چین رشد کرده‌اند، مقایسه و ارزیابی کردند. نتایج نشان داد که محتوای کربوهیدرات این میوه ها متغیر بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.