سرامیک زیر کابینتی که قیمت خانه را چند میلیارد افزایش می دهد

در ادامه این مسیر، مطالعه ای با بقایای ماهیت متفاوت به منظور بهبود رفتار و عیوب مختلف در محصولات سنتی سرامیک مانند آجر و کاشی در حال انجام است. از نقطه نظر اقتصادی و زیست محیطی، استفاده از این گونه پسماندها به عنوان مواد خام ثانویه مزایای اضافی را در نظر می گیرد.

در این کار اولین نتایج در هنگام جایگزینی جزئی خمیرهای سرامیک زیر کابینتی از نوع خاک رس غنی از سیلیس در سراسر باقیمانده غنی از کربنات کلسیم نشان داده می شود. قطعات سرامیکی به روش پرس قالب گیری شده و خصوصیات کانی شناسی پس از پخت انجام شده است.

در سال‌های اخیر، باقیمانده‌ها به طور سازنده‌ای برای منابع در تحقیقات بازیافت استفاده شده‌اند و دستاوردهای مرتبط در کاربردهای مهندسی دیده می‌شود. نویسندگان مختلف در سال های اخیر به بررسی ترکیب انواع مختلف باقیمانده ها در ساخت مواد سرامیکی سنتی پرداخته اند.

با این حال، تحقیقات بسیار کمی بر روی راه هایی برای بهبود خواص کاشی سفالی متمرکز شده است. به خوبی شناخته شده است که خواص مکانیکی سرامیک ها یک پارامتر مهم برای تعریف کاربرد و کاربرد آنها است.

همچنین بدیهی است که مواد اولیه در ساخت سرامیک تأثیر مهمی بر خواص سرامیک دارد. در طی این مسیر، مطالعه ای با بقایای ماهیت متفاوت به منظور بهبود رفتار و عیوب مختلف در محصولات سنتی سرامیک مانند آجر و کاشی در حال انجام است.

از نقطه نظر اقتصادی و زیست محیطی، استفاده از این گونه پسماندها به عنوان مواد خام ثانویه مزایای اضافی را در نظر می گیرد. در این کار اولین نتایج در هنگام جایگزینی جزئی خمیرهای سرامیکی از نوع خاک رس غنی از سیلیس در سراسر باقیمانده غنی از کربنات کلسیم نشان داده می شود.

قطعات سرامیکی به روش پرس قالب گیری شده و خصوصیات کانی شناسی پس از پخت انجام شده است. خاک رس سرامیکی و یک نمونه معرف از باقیمانده غنی از کربنات کلسیم (لجن) حاصل از گیاهان مختلف سنگ مرمر صنعت سنگ طبیعی استان آلیکانته (اسپانیا) انتخاب شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.