اسباب بازی جلیقه پلیس جان کودکی را نجات داد

در دهه 1980، با گسترش محبوبیت اسباب بازی جلیقه پلیس امکان خرید اسباب بازی برای بازی به عنوان پلیس وجود داشت. و محبوبیت خاصی بین کودکان داشت.

چنین پروژه هایی با اشتیاق به عنوان فعالیت نشان شایستگی برای پیشاهنگان پسر توصیه می شد. اسباب‌بازی‌های امروزی این روند را ادامه داده‌اند،

و بچه‌ها را قادر می‌سازند مدارها، ماشین‌ها، و اسباب بازی ها و رایانه‌های خود را بسازند. در سال 1963، شرکت ارزان قیمت را به بازار عرضه کرد که به کودکان اجازه می داد یک کامپیوتر دیجیتال ساده بسازند که تماماً از قطعات مکانیکی که با دست کار می کرد تشکیل شده بود.

سپس می‌توانستند با آن بازی کنند، و مشاهده کنند که نسخه‌های مکانیکی مدارهای الکترونیکی «فلیپ فلاپ» محاسبات منطقی بولی را نشان می‌دهند، مسائل منطق باینری را حل می‌کنند و عملیات‌های ساده ریاضی را محاسبه می‌کنند.

او شرکت لگو با کیت های خود که در سال 1998 معرفی شد، به حوزه رباتیک گسترش یافت. با نرم‌افزار و سخت‌افزار ارائه‌شده در کیت، که شامل کنترل‌کننده سیستم، موتورها و حسگرهای جانبی و همچنین بلوک‌های ساختمانی معمولی لگو است.

کودکان می‌توانند ربات‌های قابل برنامه‌ریزی بسازند. به شدت از نظریه‌های یادگیری ساخت‌گرای دانشمند کامپیوتر و مربی سیمور پیپرت استفاده می‌کند.

اخیراً، توسط معلمان و دانش آموزان استفاده می شود. این برنامه که توسط بنیاد در بریتانیا به عنوان یک گزینه ارزان قیمت برای ترویج آموزش علوم کامپیوتر و مهارت های برنامه نویسی در مدارس کم درآمد معرفی شد.

برخی از تولیدکنندگان رایانه های شخصی استاندارد را به عنوان یک پلت فرم نامناسب برای یادگیری نرم افزار برای کودکان کوچکتر در نظر می گرفتند و به جای آن قطعات سخت افزاری سفارشی دوستدار کودک را تولید می کردند.

سخت افزار و نرم افزار به طور کلی در یک محصول واحد مانند لپ تاپ شبیه به یک محصول ترکیب می شوند. چنین رایانه‌هایی ممکن است اسباب‌بازی‌های مستقل طراحی شده سفارشی یا رایانه‌های شخصی برای استفاده کودکان باشند.

نمونه‌های متداول شامل کنسول‌های بازی دستی با طراحی تخیلی با انواع کارتریج‌های بازی آموزشی قابل اتصال و دستگاه‌های الکترونیکی کتاب‌مانند است که می‌توان انواع کتاب‌های الکترونیکی را در آن قرار داد.

این محصولات قابل حمل‌تر از رایانه‌های لپ‌تاپ معمولی هستند، اما اهداف بسیار محدودتری دارند و بر سواد و حساب و کتاب تمرکز دارند.

سخت افزار ارگونومیک برای یادگیری کودک ضروری است، جایی که ترجیحاً به جای صفحه کلید و ماوس رایانه از رایانه های لوحی و صفحه لمسی استفاده می شود.