الکتروپمپ دیزل ساز که باعث نشاط شما می شود

روش عددی و طرح حل برای الکتروپمپ دیزل ساز جریان محوری در شرایط استفاده خاص معرفی شده است. در همراه با میدان جریان در پمپ  مقاله بیشتر به تحلیل و توضیح ویژگی‌های سیستم پمپ در شرایط کاری خاص، به‌ویژه ویژگی‌های ضربان فشار در پمپ می‌پردازد.

بخش «نتیجه‌گیری» کل کار را خلاصه می‌کند و موضوعات پژوهشی بالقوه را برای تمرکز تحقیقات آینده ارائه می‌کند. قانون انتشار ضربان فشار در پمپ سیستم پمپ جریان محوری موضوع تحقیقبقیه این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است.

پمپ‌های مجهز به اتور می‌توانند به جوامع بزرگ خدمت کنند و حجم زیادی از آب را استخراج کنند و زمانی را که مردم برای جمع‌آوری آن در صف یا پیاده‌روی می‌گذرانند حذف یا کاهش دهند. به عنوان مثال، در نیجریه، دو مرکز بهداشتی به شدت به یک منبع امن نیاز داشتند.

در مرکز بهداشت اولیه دوگون کوکا در ایالت یوبه، چاه کم عمقی که با لاستیک و سنگ مشخص شده بود، تنها منبع آب برای بیماران و کارکنان برای بیش از 10 سال بود.

در ایالت بورنو، تنها منبع آب برنامه حمایت از خانواده، که به عنوان مرکز ایزوله برای بیماران کووید-19 انتخاب شد، یک پمپ دستی بود که غیر قابل تعمیر بود.

در سال 2020، با حمایت هلند، یونیسف سیستم های تامین آب خورشیدی را تهیه و ساخت که دسترسی به آب سالم را برای هر دو مرکز بهداشتی تضمین می کند.

این دو سیستم از جمله 4641 سیستمی هستند که یونیسف با همکاری دولت نیجریه و شرکای محلی و بین المللی طی پنج سال گذشته در این کشور نصب یا تعمیر کرده است.

بیشتر تجهیزات ساخت یا تعمیر این سیستم ها با راهنمایی فنی از بخش تامین یونیسف به صورت محلی خریداری شده است.

سیستم‌های پمپ آب که توسط ژنراتورهای دیزلی اجرا می‌شوند، نسبت به سیستم‌هایی که با انرژی خورشیدی هدایت می‌شوند.

پر سر و صداتر، شکننده‌تر و گران‌تر برای تعمیر هستند. سیستم‌های کاملاً خورشیدی به جوامع استقلال بیشتری می‌دهند و در دراز مدت پایدارتر و ارزان‌تر هستند.