انواع انگور شیرین و تازه در هند

نشیک، پایتخت انگور هند، با توجه به زمستان های طولانی خشک و آفتابی آن، به عنوان مطلوب ترین مکان برای اولین باغ های انگور ظاهر شده بود. (منبع:
انگور یکی از متنوع ترین و پر مصرف ترین میوه ها در هند است.

انگور که به خاطر طعم های شیرین و مواد مغذی اش شناخته شده است، نادیده گرفتن آن سخت است. آنها انواع مختلفی دارند و با دقت به میوه های تازه و کشمش مغذی تبدیل می شوند.

اگر شما هم عاشق میوه های آبدار هستید، در اینجا تاریخچه و حقایقی در مورد انگور از Grow with Kimaye، INI Farms آورده شده است.

انگور هند

داستان انگور به تاریخ بازمی گردد. انگور یاقوتی در سال 1300 میلادی توسط مهاجمان ایرانی به هند معرفی شدند. انگور در مزارع سرسبز در سراسر ایالت هایی مانند ماهاراشترا، کارناتاکا، تامیل نادو و آندرا پرادش کشت می شود.

ناشیک در ماهاراشترا به عنوان پایتخت انگور کشمش پلویی هند شناخته می شود و در کشت انگور در سراسر جهان رتبه بالایی دارد. انگورها از یک خانواده هستند، اما تفاوت قابل توجهی در رنگ، اندازه و طعم آنها وجود دارد.

آنها همچنین در سالاد و دستور العمل استفاده می شود. این انگور یاقوتی قرمز در رنگ های مختلفی مانند سبز، مشکی، قرمز و بنفش موجود است. تغییر رنگ به دلیل تولید آنتوسیانین است که نوعی فلاونوئید است که رنگدانه ها را تغییر می دهد.

انگور با آنتوسیانین می تواند رنگ متفاوتی داشته باشد و سرشار از آنتی اکسیدان است. جهش در انگور سبز مانع از تولید آنتوسیانین می شود و بنابراین سبز باقی می ماند.

انواع انگور: تامپسون بدون دانه و سوپر سوناکا بدون دانه دو نوع انگور سیاه با بافت سبز کم رنگ شناخته شده هستند و پس از آن شاراد بدون دانه سیاه، شیرین و گوشتی است. بدون دانه زرشکی، بدون دانه شعله و دانه قرمز گلوب انواع مختلفی از انگورهای قرمز و ترد هستند که محتوای آب میوه خوبی دارند.

  • منابع:
    1. Grapes: How they reached India, types and health benefits

  • تبلیغات: 
    1. قدمت درها از قرون وسطی تا دوره صفویه

    2. با عسل ترک پا را از بین ببرید

    3. ترفندی عالی برای خواب راحت و بی دغدغه با استفاده از عرق بهار

    4. استفاده از عسل در نجاری ها