با استفاده از قابلمه روحی سایز کوچک پولدار شوید

نام تفلون یک آلیاژ پلی تترا فلوئورواتیلن است که فقط توسط دوپون استفاده می شود. این روکش باعث می شود تا قابلمه ها نچسب باشند و غذای خود را با روغن بسیار کم بپزند.

قابلمه روحی سایز کوچک را می توان به راحتی با سایش قاشق فلزی استفاده شده حتی می توان آن را با چوب یا سیلیکون جدا کرد یا یک پارچه تمیز کننده اسفنجی در حین شستشو پاک کرد.

این باعث ترشح سم بسیار جدی می شود.شاید کسی بگوید که محصولات تفلون آنها خورده نمی شوند، بنابراین جای نگرانی نیست. متأسفانه این ماده سمی حتی در حین پخت و پز نیز آزاد می شود.

مخصوصاً اینکه یک تابه یا قابلمه روحی را برای مدتی روی آتش تند گرم کنید بدون اینکه چیزی روی آن بگذارید، این سم را آشکار می کند. سرامیک به معنای محصولی است که با فناوری «ترمولوم» تولید می‌شود.

بنابراین او می گوید: «این قابلمه روحی و آزادسازی در دمای بالا نیست. ولی خاصیت نچسب دارد. در این فناوری، «عدم چسبندگی» توسط پوششی متشکل از سرامیک و شیشه ایجاد می شود.

به عبارت دیگر، ماده ای که ما به آن تفلون می گوییم. اسید پرفلوئورواکتانوئیک است. هنگامی که در معرض دمای بالا قرار می گیرد آزاد می شود. و این ماده مشکلات سلامتی ایجاد می کند.

در حالی که قابلمه ها و تابه های سرامیکی با هر کیفیت و قیمتی حتی با قیمت 10 لیر در بازار یافت می شود، قیمت آنهایی که با تکنولوژی ترمولون تولید می شوند از 50 تا 70 لیر شروع می شود.

اولاً دو نوع محصول وجود دارد که ما آنها را سفید می بینیم، اولی، روکش های سفید حاصل از بازی با رنگدانه های تفلون است که می دانیم دوام بیشتری نسبت به تفلون دارند و مخصوصاً نمونه های ساخت چین هستند.

چگونه آنها را تشخیص دهیم؟ خیلی سخت. با این حال، من این کار را انجام می دهم، اگر روی جعبه نوشته شده است  آن را دریافت می کنم، نمی کند.

تمام محصولات فروشگاه هایی مانند برناردو، کاراچا، کورکماز، تفال را بررسی کردم، حتی مارک آنها را ذکر نکردم. باور کنید حتی کارمندان فروشگاه هم کمی از آنها خبر دارند.