با استفاده از لامپ زنون تویوتا رشد گیاهان خود را افزایش دهید

چراغ عقب یک لامپ زنون تویوتا قرمز رنگ است که نمایانگر قسمت عقب خودرو است. از آنجایی که مساحت زیادی را اشغال می کند.

از منابع مختلف نور از لامپ گرفته تا OLED استفاده می کند، نقش اصلی را در طراحی خودرو به همراه چراغ های جلو ایفا می کند.

چراغ ترمز یک لامپ قرمز رنگ در عقب است که هنگام ترمز زدن روشن می شود و با اطلاع دادن راننده خودروی پشت سرتان از وضعیت ترمز خودرو شما در پیشگیری از تصادف نقش دارد.

گاهی از چراغ های عقب جدا می شود و گاهی خود چراغ های عقب روشن تر می شوند. چراغ‌های ترمز لامپ‌های بسیار اساسی و مهمی هستند که مستقیماً با تصادفات از عقب مرتبط هستند.

اما در قسمت عقب خودرو قرار دارند و تنها زمانی روشن می‌شوند که ترمزها اعمال شوند، بنابراین رانندگان نمی‌توانند به راحتی تشخیص دهند.

نشانگرهای دور اعمال شده بر روی آینه های جانبی خودروها “آینه های بیرونی با تکرار کننده های جانبی داخلی” نامیده می شوند.

در گذشته عمدتاً در خودروهای لوکس نصب می شد، اما اخیراً یکی از عملکردهایی است که به اندازه کافی برای نصب در خودروهای جمع و جور گسترش یافته است.

همراه با چراغ راهنما روشن می شود و قصد تغییر جهت خودرو را در لاین بعدی بهتر اعلام می کند. به عنوان لامپی که در مواقع اضطراری کار می کند، نشانگر جهت چپ و راست به طور همزمان چشمک می زند.

در شرایط اضطراری مختلف استفاده می شود، اما در هنگام رانندگی در شرایط مه آلود، هنگام توقف در کنار جاده و هنگام انتقال عذرخواهی به وسیله نقلیه پشت سر نیز استفاده می شود.

در کشورهای خارجی فراوانی استفاده از چراغ های چشمک زن اضطراری کمتر از کره است، بنابراین در خودروهای وارداتی گاهی اوقات دکمه روشنایی از دید راننده در مکانی تا حدودی دور قرار می گیرد.