با لباس روپوش پزشکی آینده ی خود را پیش بینی کنید

بیمارستان‌های ایالات متحده در آغاز قرن گذشته، پس از اتخاذ اقدامات احتیاطی ایزوله‌ای که توسط گرانچر در بیمارستان کودکان پاریس حمایت می‌شد، روش‌های جداسازی مرسوم را ایجاد کردند.

به خوبی مستند شده است که لباس روپوش پزشکی در معرض خطر ابتلا به عفونت در طول فعالیت های مراقب پزشک هستند. به دلیل این خطرات، اداره بهداشت شغلی استفاده از اقدامات احتیاطی را در طول درمان برای به حداقل رساندن خطرات الزامی کرد.

در غلظت های بالایی در برخی مایعات بدن یافت می شوند. در خون، غلظت HIV می تواند به 103 ذره در میلی لیتر، HBV به 108 ذره در میلی لیتر و غلظت HCV به 106 ذره در میلی لیتر برسد.

عفونت های اکتسابی شغلی HIV، HCV و HBV، در میان سایر موارد، منجر به مرگ و میر چندین HCW شده است. از این رو نیاز زیادی به حفاظت کافی در برابر آلودگی وجود دارد.

علاوه بر قانون پاتوژن های منتقله از خون که توسط OSHA منتشر شده است، سازمان هایی مانند CDC دستورالعمل هایی را برای محافظت از HCW، توصیه واکسیناسیون، غربالگری زودهنگام بیمار، اقدامات احتیاطی جداسازی و استفاده از PPE را اعلام کرده اند.

بر اساس داده های اداره آمار کار، نیروی کار ایالات متحده از حدود 130 میلیون نفر تشکیل شده است که 7.6 میلیون نفر از آنها HCW با تماس با بیمار بالقوه هستند.

تقریباً نیمی از آنها پرستاران عملی ثبت نام شده یا دارای مجوز هستند. 4 میلیون پرسنل دیگر در مشاغل پشتیبانی بهداشتی کار می کنند و ممکن است با بیمار تماس داشته باشند.

تخمین می زنند که 17 تا 57 HCW به ازای هر میلیون شاغل سالانه به دلیل عفونت ها و آسیب های شغلی و 9 تا 42 HCW در هر میلیون تنها به دلیل عفونت های شغلی جان خود را از دست می دهند.

با توجه به داده‌هایی که نشان‌دهنده میانگین سالانه مرگ‌های شغلی در طول دوره 3 ساله، 2000-2002، تعداد مرگ‌های HCW پس از مرگ‌های شغلی کارگران ساختمانی و راننده کامیون در ایالات متحده سومین بالاترین میزان مرگ و میر در هر میلیون کارگر است.