با مصرف ترشی کلم بنفش رستورانی در ماه ده کیلو کاهش وزن داشته باشید

محصولات ماهی تخمیر شده به نام “نارزوشی” مدتهاست در ژاپن تولید می شده است. Narezushi یک اصطلاح کلی برای تخمیر ماهی پخته شده و برنج آب پز است. ماهی و برنج معمولاً در بشکه‌ها، تحت فشار سنگ‌ها، برای بیش از یک سال تخمیر می‌شوند.

بسیاری از انواع نارزوشی، به عنوان مثال، فونازوشی، سابانارزوشی، و ایزوشی در ژاپن شناخته شده اند، و فونازوشی (کارپیس ترشی چلیپایی) تصور می شود که به سبک سنتی وفادار مانده است.

قارچ لاکتیکی تخمیر شده با نمک و برنج (تقریباً 4٪ شوری) طعم ترشی کلم بنفش رستورانی منحصر به فردی دارند که توسط LAB ها که میکروارگانیسم های تخمیری اصلی در فونازوشی هستند، ایجاد می شود.

گزارش کردند که تعداد سلول های زنده LABs، باکتری های هوازی و مخمر در به ترتیب تقریباً  بود. شاه ماهی ترشی یکی از غذاهای سنتی معروف به عنوان منبع عالی اسیدهای چرب امگا 3 است.

اگرچه شاه ماهی ترشی، یک محصول کاملا تخمیری نیست، اما یک خوراکی معمولی است که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند. شاه ماهی ترشی نیز در مقایسه با برخی از محصولات ماهی کاملاً تخمیر شده از نظر طعم و بافت ملایم است.

ماهی‌های کوچک مانند شاه ماهی و آنچوی کمتر در زنجیره غذایی قرار دارند و کمتر به فلزات سنگین مانند جیوه و کادمیوم آلوده می‌شوند، بنابراین شاید انتخاب بهتری نسبت به برخی از ماهی‌های بزرگ‌تر آب سرد باشد.

ترشی های گوشتی مانند مرغ، بلدرچین، مرغ دریایی، سنگدان، گوشت گوسفند، گوشت خوک، گاومیش و ترشی خرگوش از محصولات سنتی آماده مصرف هستند.

در حال حاضر تاکید بیشتری بر تولید محصولات گوشتی پایدار در قفسه شده است، که می توانند در دمای محیط ذخیره شوند. محصولات گوشتی پایدار مانند، محصولات گوشتی کنسرو شده و فرآوری شده است.

محصولات گوشتی نوع گوشت و تنقلات، ترشیجات گوشتی، محصولات گوشتی با رطوبت متوسط گزارش شده است.