با پوشیدن جلیقه شنا کودک توسط کودکان رشد آنها را افزایش دهید

دفعه بعد که بچه ای را درجلیقه شنا کودک دیدید، به نحوه شنا کردن آنها توجه کنید. با تشکر از جامپر حجیم، پوشندگان در نهایت به حالت ایستاده شنا می‌کنند. این زاویه طبیعی بدن برای شنا نیست. بالاخره مایکل فلپس به این شکل شنا نمی کند.

به‌علاوه، پوشیدنی‌هایی مانند پادل جامپر و جلیقه شنا به کودکان اعتمادبه‌نفس در اطراف آب می‌دهند. در یک نظرسنجی از والدینی که فرزندانشان حادثه غرق شدن را تجربه کردند.

80 درصد معتقد بودند که فرزندشان احساس امنیت کاذبی دارد که با توانایی های شنای آنها مطابقت ندارد. اغلب این کودکان قبل از حادثه اغلب از جامپر یا جلیقه شنا استفاده می کردند.

هنگامی که کودکان بدون کمک در پادل جامپر خود شنا می کنند، معتقدند که به تنهایی شنا می کنند. این باعث می شود که بچه های کوچک باور کنند که آب سالم است و می توانند بدون کمک والدین وارد آب شوند.

به زبان ساده، هیچ کدام. در شرایط اضطراری واقعی آب، به احتمال زیاد فرزند شما هیچ نوع وسیله شناور شخصی ندارد. غرق شدن های بی شمار کودکانی را در نظر بگیرید که از کنار والدین می گذرند و به استخرهای حیاط خلوت می افتند.

در چنین سناریویی، کودک باید بتواند شنا کند و سر خود را بالای آب نگه دارد تا زمانی که کمک برسد. اگر آنها هرگز یاد نگرفته اند که چگونه بدون دستگاه شناور شنا کنند، سقوط در استخر به سرعت تبدیل به یک تراژدی می شود.

به جای وابستگی به جلیقه شنا در استخرها، روی کلاس های شنای مناسب تمرکز کنید و به کودک خود یاد بدهید در مواقع اضطراری آب زنده بماند.

به عنوان والدین، شما فقط سعی می کنید بهترین کار را برای فرزندتان انجام دهید. برای مکان هایی با سناریوهای مرگ و زندگی بالقوه، مانند در آب، انتخاب درست می تواند بسیار دشوار باشد.

اگر کودک شما سوار بر هر نوع کشتی آبی است، داشتن جلیقه نجات ضروری است. این موقعیت‌ها کودک شما را روی آب‌های آزاد بیرون می‌آورد، جایی که ممکن است در تصادف بیهوش شود و منتظر نجات در آب باشد.