با پوشیدن لباس اتاق عمل پزشکی رتبه ی اول پزشکی شوید

لباس اتاق عمل پزشکی باید در جایی پوشیده شود که خطر عفونت خاصی وجود دارد. این در درجه اول برای محافظت از بیماران و کارکنان و همچنین برای جلوگیری از انتشار میکروب ها عمل می کند.

از چند عنصر تشکیل شده است: قسمت رویه به نام تونیک یا تونیک جراحی که مانند تی شرت یا بلوز پوشیده می شود و دارای چندین جیب کاربردی است.

قسمت پایین، شلوار بلند و بسته به کاربرد، لوازم جانبی خاص. به عنوان مثال، در اتاق عمل، تونیک و شلوار باید با کلاه های جراحی، محافظ دهان و بینی و دستکش های استریل تکمیل شود.

کفش های منطقه ویژه نیز گنجانده شده است. تونیک و شلوار نیز برای نیازهای تمرین و مراقبت برای محافظت از لباس در برابر آلودگی مناسب هستند.

اسکراب های جراحی از مواد قابل نفوذ هوا و سازگار با پوست ساخته شده اند، زیرا برای مدت طولانی استفاده می شوند و نباید ناراحت کننده باشند.

این می تواند بر عملکرد کاری کادر پزشکی تأثیر بگذارد و بنابراین باید از آن اجتناب شود. لباس های جراحی پزشکی و پرستاری در طرح های مختلفی تولید می شود.

آنها عمدتاً در جنس (مخلوط پنبه یا الیاف خالص)، برش به عنوان مثال برش مستقیم یا معمولی، آستین های بلند یا کوتاه، رنگ، تعداد و اندازه جیب ها متفاوت هستند.

لباس‌های جراحی برای ناحیه عمل معمولاً در رنگ‌های سبز و آبی پوشیده می‌شوند، در حالی که بسیاری از رنگ‌های دیگر نیز در پرستاری و سایر حوزه‌ها استفاده می‌شوند.

لباس هایی برای استفاده تک یا چندگانه وجود دارد. ما به شما محصولات پزشکی با کیفیت بالا را برای مناطق مختلف عملکردی ارائه می دهیم.

شلوار و ژاکت حرارتی از تولید کنندگان مختلف. اقلام ما برای یک بار مصرف بهداشتی طراحی شده اند و در رنگ محبوب سبز موجود هستند. البته شما می توانید بین اندازه ها و مقادیر مختلف انتخاب کنید.