سیب درختی مهاباد موجب تصفیه هوا در این شهر می شود

سیب درختی مهاباد حاوی پکتین و فیبر غذایی است که به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند. پزشکان می گویند که این فیبرها در آب حل نمی شوند و به مولکول های کلسترول متصل می شوند. بنابراین، آنها به حذف آن از بدن کمک می کنند.

هنگامی که سطح کلسترول خون کاهش می یابد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و انسداد رگ های خونی کاهش می یابد. به گفته متخصصان تغذیه، سیب یکی از میوه های کم کالری است.

همین فیبرها عبور روان غذا از روده را تضمین می کنند. با توجه به اینکه سیب سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد، پزشکان این میوه خاص را به افرادی که از چاقی رنج می برند توصیه می کنند. به عنوان مثال، موز یا انگور بسیار مغذی تر از سیب هستند و حاوی قند بیشتری در ترکیب خود هستند.

این میوه دارای یک اثر قوی کلی عالی است. به عنوان مثال، به ورزشکاران توصیه می شود برای حفظ تناسب اندام، آب سیب تازه فشرده بنوشند. سیب برای آسم این میوه از چه بیماری هایی محافظت می کند؟

افرادی که از دیابت و بیماری های سیستم قلبی عروقی رنج می برند، پزشکان فقط خوردن سیب سبز را توصیه می کنند، اما همچنان در مقادیر کم.در طول یک رژیم غذایی سخت، برای رهایی از اضافه وزن، متخصصان تغذیه توصیه می کنند.

نوشیدن این مخلوط در صبح با معده خالی توصیه می شود. برای ورم مفاصل، اگر درد مفاصل شدید دارید، به افراد توصیه می‌شود 40 گرم کندر را به صورت پودر درآورده و با سرکه سیب مخلوط کنید تا دوغاب تشکیل شود.

در شب، مخلوط حاصل روی محل درد اعمال می شود و روی آن با چیزی گرم پوشانده می شود. برای درمان کم خونی می توانید آب سیب تهیه کنید. برای این کار یک قاشق غذاخوری برگ خشک سیب را چرخ کرده و یک لیوان آب جوش بریزید.