شیره انگور ممکن است مو را تقویت کند

 ممکن است سلامت مو را تقویت کند
محتوای آهن بالای ملاس سیاه بند ممکن است باعث سلامت مو شود.

ریزش مو اغلب به دلیل نقش آنها در رشد و عملکرد سلول های مو با کمبود ویتامین و مواد معدنی همراه است، اگرچه تحقیقات در مورد نقش خود آهن ترکیبی است.

تحقیقات نشان می دهد که کمبود آهن در زنان مبتلا به ریزش مو شایع است. گوجه فرنگی امروز اگر این بیماری را دارید، مکمل های آهن اغلب توصیه می شود.

علاوه بر این، کمبود آهن ممکن است در سفید شدن مو در دوران کودکی و اوایل بزرگسالی نقش داشته باشد. بنابراین، مکمل این ماده معدنی ممکن است علائم سفید شدن زودرس مو را بهبود بخشد.

با این حال، تحقیقات خاصی در مورد ملاس blackstrap مورد نیاز است.

خلاصه
ملاس بلک استرپ ممکن است چگالی جیوه به دلیل محتوای بالای آهن، موهای سالم را تقویت کند. با این حال، تحقیقات در مورد کمبود آهن و ریزش مو متناقض است.

شیره انگور

سایر مزایای ادعایی که توسط علم پشتیبانی نمی شوند
طبق گزارش ها، ملاس Blackstrap برای درمان بیماری های دیگر استفاده می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که شواهد علمی هیچ یک از این کاربردها را تایید نمی کنند.

اگر به دنبال درمان هر یک از شرایط زیر هستید، گل رز آبی باید به جای اینکه خودتان ملاس بلک استرپ را تجویز کنید، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

درمان آرتریت. ملاس Blackstrap به عنوان یک ضدالتهاب شناخته می شود که به تسکین درد مفاصل کمک می کند.

تثبیت کننده قند خون. طرفداران ادعا می کنند که ملاس بلک تسمه قند خون شما را افزایش نمی دهد زیرا دارای شاخص گلیسمی پایین (GI) است، در حالی که دیگران ادعا می کنند که به کاهش GI غذاهای پر کربوهیدرات کمک می کند.

شواهدی برای حمایت از هر دو ادعا وجود ندارد.
درمان اختلال کمبود توجه بیش فعالی (ADHD)، گفته می شود GI پایین ملاس Blackstrap با جلوگیری از افزایش قند خون که ممکن است منجر به از دست دادن تمرکز شود، به ADHD کمک می کند.
خلاصه
ممکن است ادعاهایی بشنوید که خواص شیره انگور برای کودکان می‌تواند آرتریت، ADHD و قند خون بالا را درمان کند، اما شواهد علمی این تصورات را تایید نمی‌کنند.

  • منابع:
    1. 6 Potential Benefits of Blackstrap Molasses
  • تبلیغات: 
    1. مشاهده تغییرات در طول زمان بر لحاف های آمریکایی
    2. ممنوعیت بعضی کتاب ها در سراسر ایالات متحده
    3. تاثیر افراد در نحوه ساخت و استفاده از پلاستیک
    4. بازی کودکانه برای یادگیری رنگ