عدس در بازار تهران موجب درگیری در میان بازاریان شد

عدس دوشاخه: عدس دوشاخه پوسته دانه آن را برداشته و قسمت داخلی عدس را از وسط دو نیم کرده است. عدس خرد شده خیلی سریعتر از عدس کامل پخته می شود و در کاری، به عنوان غلیظ کننده در سوپ ها و برای پوره ها عالی است.

عدس در بازار تهران : عدس برای سالاد، سوپ و انواع غذاهای جانبی ایده آل است. آنها مقدار زیادی بافت و پروتئین را به هر چیزی که در آن قرار می دهید اضافه می کنند.

عدس قهوه‌ای: عدس قهوه‌ای یکی از رایج‌ترین انواع عدس است و پیدا کردن آن راحت‌تر است. پس از پختن شکل خود را به خوبی حفظ می کنند.

عدس قهوه ای طعم ملایم و خاکی دارد و می تواند یک غلیظ کننده طبیعی در یک سوپ یا همبرگر سبزیجات باشد. عدس سبز: یکی دیگر از انواع رایج عدس، با طعم کمی فلفلی و بافت سفت اینها نسبت به انواع دیگر زمان پخت کمی طولانی تری دارند.

عدس قرمز: عدس قرمز عدس های خرد شده ریز هستند که در کمترین زمان پخته می شوند. آنها معمولاً در دستور العمل های مدیترانه ای، خاورمیانه و هندی استفاده می شوند و هنگام پختن بافت بسیار نرمی دارند.

برای استفاده در سوپ، پوره و خورش عالی است. عدس زرد: این عدس شیرین و مغزدار شباهت زیادی به عدس قرمز دارد. عدس زرد یکی از ویژگی های اصلی غذاهای هندی است که با ادویه جات ترشی جات در یک دال خامه ای هندی مزه دار می شود.

عدس سیاه یا بلوگا: به این دلیل نامگذاری شده است که این نوع عدس شبیه خاویار است، عدس سیاه دارای طعمی عمیق، خاکی، بافت سفت و مغذی ترین در بین انواع عدس است. آنها همچنین مقداری پول بیشتری دارند.

این بررسی در گام اول شامل انتخاب موضوعی بود که باید به آن پرداخته شود. برای این کار، جستجوی قبلی بر روی متون انجام شد تا ارزیابی شود.

آیا چنین مروری قبلاً انجام شده است یا خیر، که نشان داد این زمینه ای است که در آن جمع آوری اطلاعات موجود پراکنده در سراسر ادبیات علمی در یک مقاله مروری مناسب است.