فرش دستباف 12 متری تبریز مانع غرق شدن قایق ماهیگیری در خلیج فارس شد

برای اتاق های کوچک، بهتر است فرش دستباف 12 متری تبریز را انتخاب کنید. آنها می توانند به صورت بصری فضا را گسترش دهند و تاریک ها، برعکس، آن را کاهش دهند. ناتالیا رایلیان، دکوراتور، توضیح می‌دهد.

«فرش‌های تک رنگ رفتار خنثی دارند و تنها با اشباع رنگ بر درک فضا تأثیر می‌گذارند: فرش‌های آرام‌تر و سردتر گسترش می‌یابند، در حالی که فرش‌های گرم‌تر و غنی‌تر باریک می‌شوند». یک نقاشی کوچک از نزدیک و حتی در پس زمینه به خوبی درک می شود.

اما یک نقاشی بزرگ برای درک به فضا و فاصله نیاز دارد. فرش‌هایی با طرح گل‌های بزرگ توجه را بر روی خود متمرکز می‌کنند و کل محیط را تابع سبک خود می‌کنند. فرش های کوچک به تقسیم یک منطقه بزرگ به مناطق و در یک اتاق کوچک برای پیدا کردن یک مرکز معنایی کمک می کند.

فضای داخلی معاصر از فرش‌های درخشان و گرافیکی با نقش‌های انتزاعی و همچنین گلیم (فرش‌های بافته شده) و پوست حیوانات بهره می‌برد. کاترینا چیستیاکوا، طراح، می گوید: فرش های پرز بلند سفید تک رنگ زیبا به نظر می رسند.

اگر در آپارتمان خود سبک شیروانی دارید، یک فرش قرمز تیره که به طور مصنوعی کهنه شده ظاهر خوبی خواهد داشت. چنین فرش هایی در خانه های روستایی که کف آن چوبی، خشن و تخته ای است، بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

برای کسانی که عاشق دکور دستباف هستند، ناتالیا رایلیان (استودیوی طراحی دکوراتوریا) توصیه می‌کند که از فرش‌های تکه‌کاری یا بافتنی به‌طور مستقل (قالی‌های مادربزرگ)، با گلدوزی‌های بزرگ یا چاپ شده در فضای داخلی استفاده کنند.

فرش هایی با نقوش آرام، کلاسیک و مینیمال پرز برای فضای داخلی سنتی مناسب است. رنگ فرش باید با پارچه های اتاق انتخاب شده ترکیب شود و روی زمین گم نشود: سایه آن باید حداقل کمی متفاوت باشدالنا الر، خالق وبلاگ الهام‌بخش داخلی توصیه می‌کند.

فرش‌های قدیمی رنگ‌شده در غیرمنتظره‌ترین رنگ‌ها توجه کنید – آنها را می‌توان با خیال راحت در فضاهای داخلی که از نظر سبک کاملاً متفاوت هستند استفاده کرد. “اگر آپارتمان شما دارای چیدمان باز است، با استفاده از فرش های قدیمی، می توانید فضای داخلی را به قسمت های کاربردی تقسیم کنید،