لیوان پلاستیکی رنگی که چای را گرم نگه می دارد

بسیاری از این محلول های مواد نیز قابل کمپوست هستند. توجه ویژه ای به تولید جایگزین در مقیاس بزرگ پلاستیک های زیستی که به سرعت در حال تکامل هستند، معطوف شده است.

تلاش‌های متعدد برای توسعه مؤثر لیوان پلاستیکی رنگی سازگار با محیط زیست نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. واضح است که پذیرش گسترده راه حل های پیشنهادی نیازمند تعهد و رویکرد یکپارچه به اقتصاد دایره ای است.

به طور خاص، این شامل: تغییرات در رفتار مصرف کننده. ابتکارات مالک برند برای دستیابی به اهداف پایداری؛ سیاست های دولتی که استفاده از فنجان های فسیلی را محدود یا ممنوع می کند.

زیرساخت های قابل دسترسی آسان در سطح مصرف کننده برای جمع آوری، جداسازی و پردازش فنجان های زیست تخریب پذیر.محبوبیت کافه ها و موارد مشابه، انفجاری جهانی در مصرف قهوه و نوشیدنی های قهوه خارج از خانه (OOH) ایجاد کرده است.

بررسی‌های اخیر اندازه بازار فنجان‌های قهوه داغ کاغذی OOH یکبار مصرف را 118 میلیارد واحد در سال با نرخ رشد مرکب سالانه درصد تخمین می‌زند تا تا سال 2025 به 294 میلیارد واحد برسد.

بین سال‌های 2012 و 2017، تعداد کافی‌شاپ‌ها در ایالات متحده و بریتانیا به ترتیب 16 و 28 درصد افزایش یافته است. انتظار می رود که این رشد به دلیل تقاضا برای راحتی توسط مصرف کنندگان ادامه یابد.

سبک زندگی پرمشغله و پرمشغله، مصرف کنندگان پول نقد و فقیر وقت را به استفاده از فنجان های OOH یک بار مصرف سوق می دهد. انتظار می رود.

این روند مصرف سالانه کاسه مقوایی را از 2.2 میلیون تن (میلیون تن) در حال حاضر به 6.8 میلیون تن تا سال 2025 برساند که یک افزایش سه برابری است.

اگرچه گاهی اوقات نوشیدنی های قهوه داغ یکبار مصرف در فنجان های ساخته شده از پلی استایرن منبسط شده (EPS) ارائه می شود، این بررسی فقط بر روی لیوان های کاغذی مبتنی بر الیاف ساخته شده از الیاف سلولزی و یک لایه مانع پلیمری متمرکز است.