لیوان یکبار مصرفی که یخ ها را هرگز آب نمی کند

لیوان های کاغذی به عنوان لیوان های دوستدار محیط زیست معرفی شدند. قیمت این لیوان ها از لیوان های پلی استایرن بالاتر است.

با این حال، آنها می توانند گرما را به دست منتقل کنند. در لایه داخلی این  لیوان یکبار مصرف قهوه از پلی اتیلن استفاده شده است. این لایه برای عایق کاری است و می تواند دوام لیوان های کاغذی را افزایش دهد.

گرما باعث آزاد شدن پلی اتیلن می شود. پلی اتن باعث آسیب DNA می شود و همچنین می تواند در ایجاد آلزایمر و سرطان نقش داشته باشد.

لیوان های کاغذی سازگار با محیط زیست نیستند. این عمدتاً به این دلیل است که سالانه میلیون ها درخت باید قطع شوند تا مواد اولیه برای ساخت لیوان های کاغذی تهیه شود.

4- فنجان زیست تخریب پذیر
فنجان زیست تخریب پذیر از منابع تجدیدپذیر مانند نشاسته گوشواره طلا ذرت ساخته شده است. بر خلاف فنجان های استایرن، لیوان های پلاستیکی و لیوان های کاغذی، فنجان های زیست تخریب پذیر در محیط تجزیه می شوند.

لیوان

فنجان های زیست تخریب پذیر در سطح جهانی تولید مبل با قیمت ۵ میلیون می شوند. در ایران این محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی روز تولید می شوند.

لیوان زیست تخریب پذیر یکی از پرفروش ترین ها در بازار صنعت بسته بندی است. ظروف زیست تخریب پذیر با داشتن شرایط مناسب (دما، رطوبت و وجود میکروب) به مدت 6 ماه در طبیعت تجزیه می شوند.

مزایای استفاده از لیوان های یکبار مصرف گیاهی به شرح زیر است:

الف) دوام بیشتری نسبت به لیوان های کاغذی دارند
فنجان های زیست تخریب پذیر قوی تر از محصولات کاغذی هستند. برخلاف متن تشکر مشتری از فروشنده لیوان های کاغذی، لیوان های زیست تخریب پذیر به راحتی شکسته نمی شوند.

  • منابع:
    1. Biodegradable cups
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از رب گوجه به عنوان بوگیر یخچال!
    2. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
    3. پرواز شتری که بال نداشت از افسانه تا واقعیت!
    4. با استفاده از مفتول در خانه شارژر تلفن همراه بسازید!