مواد شوینده در عراق باعث بی حسی بدن می شود

قوانین موجود در حال حاضر شامل استانداردهایی برای مواد شوینده و فسفات است، با این حال آنها راهنمایی در مورد سایر اجزای فرمول یک پاک کننده ارائه نمی دهند.

آنها می توانند 80٪ از کل اجزاء، غیر قابل تجزیه و سمی باشند. اینها شامل آنتی اکسیدان ها، ضد عفونی کننده ها، قارچ کش ها، کلر، آمین های کلر، آلی کلر و فلزات سنگین مانند جیوه است.

با توجه به برچسب روی بسته‌های مواد شوینده در عراق ، باید حاوی اطلاعات در صورت بروز حادثه، هشدار برای عدم استفاده از بسته خالی، توصیه‌هایی برای نگهداری، گروه شیمیایی اجزای فعال فرمول و پادزهرهای آنها برای استفاده در صورت وجود درمان باشد.

بازاریابی محصولات ذخیره شده در بسته بندی های معین دارای اهداف متعددی از جمله: تسهیل در حمل و نقل و نگهداری محصول، اطمینان از کیفیت و تاثیر آن، داشتن اطلاعات لازم در مورد محصول، منشاء و روش استفاده از آن و به عنوان ابزار است

برای افزایش فروش محصول، یعنی بسته بندی در استراتژی های بازاریابی تولید کننده آن نیز استفاده می شود.

در مورد شوینده های مصنوعی، با گذشت سال ها و با تغییر نیاز مصرف کنندگان، بسته بندی مواد شوینده اصلاح شد. بسته بندی دقیق تر محصولی با کیفیت بهتر را نشان می دهد، یعنی مشتری بسته بندی بادوام تر و جذابیت بصری را با محصول موثرتر مرتبط می کند.

علاوه بر رابطه بسته بندی و اثربخشی محصول، بسته بندی نیز در ظرفیت خود برای انطباق با مشخصات اجتماعی مصرف کننده شما دچار تغییراتی می شود.

در مناطق برزیل که سهم بیشتری از جمعیت کم درآمد وجود دارد، ظروف مواد شوینده به بازار عرضه می‌شوند که کمترین ظرفیت را دارند، در حالی که مناطقی با بالاترین درآمد، ظرفیت بیشتری برای فروش سرب بسته‌بندی دارند.