نانوایی در قالب لوله سیمانی بربری پخت

خواص خاک، هندسه قالب لوله سیمانی و خواص مواد قالب لوله، مانند شکل داخلی و مربوط به آن ضخامت تخمینی دیواره باقیمانده، را می توان با استفاده از یک پروفیل لیزری جفت شده به دوربین مدار بسته اندازه گیری کرد.

خواص مواد معمولاً با استفاده از نمونه برداری قالب اندازه گیری می شود. به طور معمول، یک نمونه تک هسته ای از تاج فاضلاب گرفته می شود.

با این حال نشان داده‌اند که خواص مواد ممکن است با موقعیت لوله در موقعیت‌های قالب، معکوس و جانبی متفاوت باشد. و اینکه نمونه گیری اصلی با عدم قطعیت های قابل توجهی همراه است.

در ادبیات، برخی از تلاش ها برای مطالعه رفتار لوله های مدفون در شرایط آزمایشگاهی تاکنون گزارش شده است. با این حال، با توجه به دانش نویسندگان، هیچ تلاشی برای ارزیابی پاسخ ساختاری قالب لوله‌های فاضلاب بتنی خراب تحت شرایط آزمایشگاهی گزارش نشده است.

علاوه بر این، نمونه‌های قالب را می‌توان در معرض طیف وسیعی از آزمایش‌ها قرار داد، از ویژگی‌های عمومی مواد مانند چگالی و جذب آب گرفته تا ویژگی‌های مقاومت مواد، مانند استحکام کششی شکافتن یا مقاومت خرد شدن.

مشخص نیست که آزمایش‌های مواد روی نمونه‌های قالب در مقایسه با مقاومت ساختاری «واقعی» لوله‌های بتنی فاضلاب، نشان‌دهنده‌ترین نتایج را نشان می‌دهد.

در این مقاله، طراحی یک مجموعه آزمایشگاهی و نتایج تجربی برای ارزیابی عملکرد لوله های فاضلاب تخریب شده تشریح شده است. تنظیم آزمایش ساده‌سازی شرایط واقعی میدان است.

به این معنا که برهمکنش لوله و زمین دقیقاً مطابق با عمل نیست. رفتار ساختاری این لوله ها بیشتر مورد مطالعه قرار گرفت. پیش‌بینی قابل اعتماد لحظه فروپاشی لوله چرخه عمر لوله برای بهینه‌سازی بازرسی و نگهداری سازه‌های فاضلاب حیاتی است.

قالب گیری با ریخته گری از طریق سیستم ریختن خودکار بتن ریخته گری در قالب، ارتعاش در هنگام ریختن در قالب، هنگامی که ویبراتور مکانیکی عمودی در سکوی تکان استفاده می شود.

در بتن بدون هوا، مواد مورد استفاده برای قالب گیری لوله های سیمانی را بسازید. برای ریخته‌گری، تکمیل نیز لرزش را متوقف می‌کند. مدت زمان کلی ریخته گری 8-10 دقیقه است.