پاکت قنادی که قیمت محصول را نشان می دهد

یک آدامس که شبیه برش هایی است که در یک پاکت قنادی با تصاویر روی سطح آن قرار گرفته اند، در تجارت روزمره وجود دارد. تصاویر شامل حداقل اطلاعات در مورد کالا است.

داخل پاکت دوخت وجود دارد. بخیه بر روی سطح خود تصاویری از شخصیت سرگرم کننده، به ویژه، تصاویر سرگرم کننده را نشان می دهد.
یک روش بسته بندی این آدامس، بسته بندی جزئی این آدامس را با بخیه فراهم می کند.

یک ورق چند تا شده از یک کاغذ مخصوص است. تصاویر طبیعت سرگرم کننده بر روی سطح دوخت قرار می گیرد. سپس برش های پیچیده شده در پاکتی قرار می گیرند که سطح آن تصاویر را با حداقل اطلاعات در مورد کالا نشان می دهد.

ضرورت تا زدن چندگانه دوخت به این دلیل است که قسمت‌هایی از برش‌های آدامس کوچک و فضای داخل بسته‌بندی آن کم است.آدامس ثبت اختراع است که در پاکت کاغذی قرار می گیرد.

سطح کاغذ نزدیک به آدامس با موم پوشیده شده است و سطح مقابل تصویری را نشان می دهد که انتقال است. انتقال توسط جوهر رنگ های گیاهی و روح پلی وینیل انجام می شود.

روش استاندارد بسته بندی محصولات شیرینی پزی امکان قرار دادن هر محصول در یک یا چند پاکت جداگانه را فراهم می کند. تصاویر یکسان   در مورد کالاها بر روی سطوح پاکت خارجی یک و همان درجه از محصولات قرار می گیرد.

آدامس در چنین پاکتی در پاکت خارجی قرار می گیرد که فویل نیست. ممکن است از کاغذ، استات سلولز، مواد پلیمری یا سلفون به عنوان مواد بسته بندی استفاده شود.

آدامس شرح داده شده است که در یک پاکت از یک کاغذ پوشیده شده از دو طرف با یک لایه موم حاوی آنتی اکسیدان قرار داده شده است. این نوع بسته بندی از فرآیند اکسیداسیون جلوگیری می کند و مدت نگهداری آدامس را افزایش می دهد.