پاکت پول که پول های داخل آن هرگز خالی نمی شود

دریافت پاکت مرجوعی مرسوله پستی با حکم دادگاه در مورد زمان و مکان جلسه دادگاه بدون علامت از اداره پست در مورد دلایل استرداد مرسوله علیرغم اینکه از گزارش رهگیری پستی چنین بر نمی آید.

پاکت پول برای هدیه دادن بسیار مناسب می باشد و بسیار شیک است و امروزه از آن برای هدیه دادن بسیار استفاده می شود.

سازمان پستی تلاش کرد تا مرسوله پستی را به مخاطب، دادگاه بدوی، تحویل دهد، بدون اینکه دلایل پیش بینی شده در قسمت 4 ماده 123 قانون آیین دادرسی داوری فدراسیون روسیه، که به ما امکان می دهد داوری را در نظر بگیریم.

وکیل ورشکستگی که به طور مقتضی از زمان و مکان رسیدگی به پرونده مطلع شده است، چنین اخطاریه ای را برای کارشناس ورشکستگی داوری مناسب تشخیص داده و پرونده را بدون مشارکت کارشناس ورشکستگی داوری، بدون بررسی اطلاعات سایر آدرس های مدیر داوری بررسی کرده است.

در پرونده، در حالی که پرونده حاوی اطلاعاتی از SRO بود، که آدرس ارسال مکاتبات را نشان می داد. پست الکترونیکیدر عین حال، باید در نظر گرفت که یک شهروند، کارآفرین فردی یا شخص حقوقی خطر عواقب عدم دریافت پیام‌های مهم قانونی تحویل داده شده به آدرس‌های مشخص شده است.

همچنین خطر عدم حضور نماینده آنها در آدرس های مشخص شده شهروندی که به طلبکاران و همچنین سایر افراد اطلاعات مربوط به محل دیگری از سکونت خود را اطلاع داده است ، خطر عواقب ناشی از آن را متحمل می شود.

پیام‌هایی که به آدرس‌های نام‌گذاری شده تحویل داده می‌شوند، دریافتی تلقی می‌شوند، حتی اگر شخص مورد نظر در واقع در آدرس مشخص‌شده ساکن نباشد. صدور پاکت های مهر پستی از میز نقدی توسط یک ضمانت نامه نقدی حساب با علامت “سهام” صادر می شود.

ضمناً این معامله در دفترچه نقدی منعکس نمی شود. توصیه می‌شود صدور پاکت‌های مهر پستی از صندوق نقدی جهت گزارش به مسئولین ارسال نامه در قسمت زیر منعکس شود. صدور پاکت های مهر شده برای گزارش به مسئول ارسال نامه تسویه حساب با افراد حسابدار” برای هزینه پاکت های پستی استفاده شده است.