پودر زغال برای سیاه قلم برای درمان آب مروارید چشم توسط پزشکان تجویز می شود

کانی های غیرفلزی عبارتند از خاک رس، ماسه، گچ، نمک خوراکی، گچ، آپاتیت، نمک پتاس، ذغال سنگ نارس، پودر زغال برای سیاه قلم ، ماسه سنگ، مارن، گرانیت و صدها مورد دیگر نمک سفره معمولاً در لایه های بزرگ وجود دارد.

گاهی نمک خوراکی در کف دریاچه های نمک رسوب می کند. نمک سفره نه تنها برای غذا استفاده می شود. به عنوان یک ماده خام با ارزش برای تولید سودا، اسید هیدروکلریک، کلر و سایر مواد عمل می کند.

یکی از ثروت های اصلی بشرپودرزغال سنگ است. از دیرباز شبیه سنگ های واقعی در نظر گرفته شده است. اما پس چرا زغال سنگ شعله تولید می کند؟ دانشمند بزرگ روسی میخائیل واسیلیویچ لومونسف این معما را حل کرد.

او ثابت کرد که زغال سنگ از گیاهان و درختان باستانی که در دوران ماقبل تاریخ روی زمین رشد کرده اند، به وجود آمده است. اما درخت خوب می سوزد، همه این را می دانند. پودر زغال مثل درخت یا گل نیست.

اما اگر یک صفحه نازک پودر زغال سنگ را آسیاب کنید و آن را زیر میکروسکوپ بررسی کنید، می توانید الیاف گیاهان را ببینید. همه به زغال سنگ نیاز دارند. کک، گاز، قطران، آمونیاک از آن به دست می آید.

در آزمایشگاه شیمی مواد منفجره، پودر، قرص سرد، نفتالین از آن به دست می آید. ما با یک خودکار می نویسیم که جوهر آن حاوی رنگی است که از پودر زغال سنگ ساخته شده است. در یک کارخانه آب نبات، رنگ به کارامل برای رنگ، و مواد معطر برای بو اضافه می شود.

در کارخانه عطرسازی، عطرهایی با بالاترین کیفیت از اسانس ساخته می شود – و همه اینها از پودر زغال سنگ در طول پردازش شیمیایی آن ساخته می شود. فرد از مواد فتوشیمیایی، پلاستیک، شیشه ایمنی، ظروف، دکمه ها، جواهرات استفاده می کند.

آنها نیز از زغال سنگ ساخته شده اند.پودر زغال سنگ به عنوان سوخت در نیروگاه ها، کارخانه ها، در کوره های بلند برای ذوب فلز استفاده می شود، آنها برای گرم کردن خانه ها استفاده می شود.