پوشیدن لباس خواب پسرانه باعث افزایش ترشح هورمون رشد در کودکان می شود

پس از ناهار، زمان آیینی برای مطالعه شخصی به طور کلی حفظ می شود. ما همچنین می‌توانیم به دانش‌آموزان اوقاتی آرام با یوگا، آرامش ارائه دهیم. لباس خواب پسرانه آرامش خاصی به کودکان در زمان خواب می دهد.

گاهی اوقات یک فیلم، البته به زبان فرانسوی، برای دانش‌آموزان در حال غوطه‌وری، مشاهده می‌شود. و در زمان تعطیلات، به من بگویید؟ خوب، هیچ چیز تغییر نمی کند، همه بدون تغییر لباس بیرون می روند!

من خاطرات فوق العاده ای از این تجربیات دارم! دانش‌آموزان بسیار مشتاق هستند و واقعاً درگیر فعالیت‌ها هستند، در حالی که می‌توان این روز را «مخاطره‌آمیز» تصور کرد.

با دانش‌آموزان بیش از حد هیجان‌زده که هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. نمی دونم این لباس خاصی بود که اون روز پوشیدم یا نه، دلایل متعددی کار رمان افسانه پسری با پیژامه راه راه نوشته جان بوین با دانش آموزان سوم راهنمایی را توجیه می کند.

اول، دو سطح خواندن امکان پذیر است، زیرا ابتدا داستان یک بچه ساده لوح و بی خیال است که در جایی که او آن را «هوچه وایت» می نامد، با پسری با «پیژامه» آشنا می شود.

با این حال، برای کسانی که اطلاعات مربوط به جنگ جهانی دوم را دارند، داستان یک جوان آلمانی، پسر یکی از رهبران اس اس، است که با یک جوان یهودی، زندانی اردوگاه کار اجباری آشویتس در تماس است.

علاوه بر این، کتاب نقدی اجتماعی ارائه می‌کند که تأمل جالبی در مورد وضعیت انسان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، به موضوعات نگران‌کننده می‌پردازد و پیوندهای بین‌رشته‌ای که باید ایجاد شوند، متعدد هستند.

این توالی آموزشی راه‌هایی را ارائه می‌دهد که دانش‌آموزان را به تطبیق رمان، تفسیر آن برای دسترسی به سطح دوم خواندن و شناخت نقد اجتماعی موجود در اثر، ترغیب می‌کند.

معلم کتاب پسری با پیژامه راه راه را به کلاس ارائه می دهد و پشت جلد آن را می خواند. سپس دانش آموزان در مورد محتوای کتاب فرضیه هایی را تدوین می کنند.

سپس معلم فصل اول رمان را می خواند و دانش آموزان به بررسی فرضیه های خود هدایت می شوند. سپس معلم چند سوال می پرسد تا بررسی کند که دانش آموزان چه چیزی را درک کرده اند.