کاغذ روغنی پیتزا که موجب سر خوردن سرآشپز شد

کاغذ روغنی پیتزا یک ورقه نازک  است. همه کاره است و برای پخت غذاهای مختلف در فر، روی گریل یا ذغال مناسب است. نگهداری مواد غذایی در آن راحت است، زیراکاغذ روغنی شکل، طعم و بوی خود را حفظ می کند. به دلیل استحکام بالا پاره نمی شود.

به مهر و موم کردن محصولات کمک می کند. ظروف فویلی به طور یکنواخت پخته می شوند و در آب خود پخته می شوند و فرآیند پخت زمان کمتری می برد. در فر، گوشت اگر در فویل پیچیده شود، کاملا پخته می شود.

ظرف لطیف، آبدار و معطر است. تمام آب در داخل آن ذخیره می شود، گوشت بیش از حد خشک نشده است. رایج ترین گزینه این است که یک ورقه پخت را با فویل بپوشانید و طرف های کوچکی ایجاد کنید.

از بالا، ظرف را با لایه دوم فویل پوشانده یا باز پخته می شود. این همه به دستور پخت خاص بستگی داردبنابراین یک کاغذ روغنی مات ضخیم با روکش سیلیکونی انتخاب کنید. به رنگ آن نیز توجه کنید: هر چه تیره تر باشد، کاغذ روغنی متراکم تر است.

این بدان معنی است که پاره نمی شود، نمی سوزد یا خرد نمی شود. فویل غذا برای چه چیزی خوب است؟نحوه تعویض کاغذروغنی و فویل، هنگامی که نه یکی و نه دیگری در دسترس نیست، می توان از گزینه های دیگر استفاده کرد.

کاربردی ترین جایگزین برای کاغذروغنی ، تشک سیلیکونی است. همچنین برداشتن اقلام آسان است، و آن را برای تورتیلا، کلوچه و کیک ایده آل می کند.تولید کورنت (کیسه شیرینی پزی). برای انجام این کار، باید کاغذ را در یک کیسه بغلتانید و خامه یا شکلات ذوب شده را درون آن بریزید.

اکنون می توانید شیرینی های خود را با کتیبه ها یا نقاشی ها تزئین کنید. ساخت شابلون کافی است نقاشی را با مداد به یک ورق منتقل کنید، الگو را برش دهید، آن را روی کیک یا پای قرار دهید و سپس محصول را با کاکائو، شکلات رنده شده، پودر قند یا تکه های نارگیل بپاشید.