کلاه موتورسیکلت بچه گانه موجب شکستگی گردن کودکی شد

این یک کلاه موتورسیکلت بچه گانه کاملا بسته، یک تکه و ناهموار است که به دلیل محبوبیت روزافزون دوچرخه های ورزشی شهری، تقاضای زیادی دارد. انتگرال همیشه به یک گیره محافظ و یک سیستم تهویه پیشرفته مجهز است.

کلاه ایمنی از این نوع از مسابقات رالی وارد زندگی روزمره شد، بنابراین از نظر حفاظت و کیفیت آیرودینامیکی، برای رانندگی در سرعت های بالا طراحی شده است. بهترین محافظ سر در هر زاویه ضربه حداقل مقاومت در برابر جریان هوا در رانندگی با سرعت بالا است.

تعداد زیادی ویژگی راحتی: تهویه پیشرونده با تنظیم جریان هوا، آستر قابل تنفس، لغزنده برای بلند کردن آسان گیر بدون تماس با شیشه گزینه هایی با درج های محافظ در برابر آفتاب در زیر “گیر” اصلی، فضایی برای اتصال هدست و گیره های گیره مغناطیسی وجود دارد.

نسبتا سنگین و حجیم. در هوای گرم در ترافیک، جریان ضعیف هوا راحتی حرارتی ایجاد نمی کند. علیرغم شباهت خارجی، کلاه های ایمنی کراس کانتری از نظر پیچیدگی ساخت و قیمت بسیار متفاوت هستند.

این به دلیل هدف ورزشی آنها است. مدل‌های حرفه‌ای از پوسته‌های چند لایه سبک وزن با استحکام ویژه، مواد کامپوزیتی، کانال‌های تهویه پیچیده با ده‌ها سوراخ، سیستم‌های میرایی ضربه و رهاسازی اضطراری بدون آسیب رساندن به گردن و همچنین سایر عناصر ایمنی و راحتی استفاده می‌کنند.

کلاه‌های موتور کراس ارزان‌تر ساده‌تر هستند و برای مبتدی‌ها و سواران نسبتاً آرام آفرود مناسب هستند. مزایا و معایب کلاه ایمنی متقاطع شامل محدوده باریکی است.کلاه ایمنی برای گردشگری ورزشی کاربرد دارد.

کلاه صلیب تخصص فروشگاه ما است. اینها کلاه ایمنی یک تکه بدون گیره با محافظ عظیم در ناحیه فک و یک گیر ایمنی بلند هستند. آنها در موتور کراس، اندرو تهاجمی و سایر رشته های ورزشی خارج از جاده از جمله ATV استفاده می شوند.

این کلاه‌ها همراه با عینک‌های موتور کراس استفاده می‌شوند که اغلب با ابزار تمیز کردن لنز در طول مسابقه همراه هستند. هرچه سوراخ های تهویه بزرگتر باشد، هوای بیشتری وارد کلاه ایمنی می شود. اندازه این دریچه‌ها بر سرعت حذف رطوبت از کلاه نیز تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از مه‌گرفتگی شیشه کلاه از داخل جلوگیری می‌کند.