با انجیر سفید تازه ماسک مو بسازید

انجیر خشک مدت بیشتری در اتاقی با دما و رطوبت کمتر نگهداری می شود. در شرایط دیگر، می تواند به سرعت مرطوب شود و آفات در آن شروع شوند. درخت انجیر بهتر است در یخچال در محفظه میوه نگهداری شود، در کاغذ پیچیده شود یا در یک ظرف قرار داده شود.

شما نمی توانید از فیلم چسبناک استفاده کنید. بنابراین انجیرها به سرعت طعم خود را از دست می دهند و می پوسند. در طول نگهداری، آن را برای علائم کپک بررسی کنید.حداکثر 10 روز پس از جمع آوری، بنابراین بهتر است بلافاصله پس از خرید از آن استفاده کنید.

در صورت لزوم می توان انجیر سفید تازه را به مدت دو یا سه روز در یخچال با دمای 2+ تا 4+ درجه نگهداری کرد وگرنه طعم و تمام خواص مفید خود را از دست می دهد. در این صورت بهتر است آن را در یک ظرف در باز قرار دهید تا رطوبت آن تبخیر شود.

اگر میوه یخ زده باشد ماندگاری آن افزایش می یابد. اغلب، انجیر را به همراه دانه هایی که در پالپ آن هستند، به صورت تازه می خورند. نیازی به پوست کندن ندارد زیرا پوست آن خوراکی هم هست.

قبل از استفاده، میوه را بشویید و ساقه آن را جدا کنید. انجیر خشک را نیز باید چندین بار خوب شست، می توانید در آب خیس کنید تا میوه خشک نرمتر شود. به دلیل محتوای بالای قند، مصرف آن باید محدود شود تا سلامتی را بدتر نکند.

انجیر چیست، چه مفید است و چگونه آن را بخوریم: به ترتیب پاسخ می دهیم. آخر تابستان فصل انجیر است. میوه های بنفش تازه در قفسه های فروشگاه ظاهر می شوند که به شکل پیازهای کوچک هستند.

انجیر میوه درخت انجیر نیمه گرمسیری است. گاهی اوقات از آن به عنوان “وین توت” یاد می شود. هنگامی که میوه بیش از حد می رسد، تخمیر در آن آغاز می شود، که همچنین مشخصه فرآیند تولیدشربت است.

با این حال، انجیر به هیچ وجه توت، میوه یا سبزی نیست. درست است که آن را ناباروری بنامیم. زمانی که گل های انجیر گرده افشانی شده و به میوه های خوراکی آبدار تبدیل می شوند تشکیل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.