عرقیات صفرا بر تنها نوشیدنی موجود در مراسم عروسی شاهزاده انگلستان بود

رنگ، طعم دهنده، دارویی، مکمل های غذایی، مراقبت های بهداشتی، رنگ‌آمیزی رنگدانه‌های گیاهی اجزای اصلی رنگ‌های گیاهی هستند. برخی از گیاهان حاوی رنگدانه های غیرعادی غنی هستند که می توان از آنها برای استخراج رنگدانه ها استفاده کرد.

رنگدانه های گیاهی موجود در عرقیات صفرا بر عبارتند از کورکومین، گلرنگ زرد، تربچه قرمز، چغندر قرمز، سورگوم قرمز، فلفل قرمز و غیره خروجی طعم عرقیات گیاه شناسی غنی از مواد متمایز هستند که به طور موثر حواس را تحریک می کنند.

مانند شیرین کننده ها و مواد فرار یک شیرین کننده طبیعی یک نوع جدید شیرین کننده محبوب است. این نه تنها شیرین است، بلکه یک جایگزین ایده آل برای ساکارز است. مانند استویا گلیکوزید، گروسفن و غیره.

طب سنتی چین سابقه طولانی در درمان بیماری ها به ویژه در آسیا دارد. به عنوان مثال، عرقیات جینکو بیلوبا، عرقیات قلب دانه نیلوفر آبی و عصاره رودیولا می توانند به طور موثری عملکرد سیستم قلبی عروقی را بهبود بخشند.

پری‌بیوتیک‌ها به مواد آلی اطلاق می‌شوند که می‌توانند به طور انتخابی رشد و تولید مثل باکتری‌های مفید مانند بیفیدوباکتری‌ها را تقویت کنند و در نتیجه سلامت میزبان را بدون هضم یا جذب توسط میزبان بهبود بخشند.

بیشتر پری بیوتیک ها به عنوان افزودنی های غذایی استفاده می شوند. پلی ساکاریدها دارای اثر کاهش دهنده کلسترول خون، ضد سرطان و تقویت ایمنی هستند، مانند پلی ساکاریدهای موجود گلیکوزیدها موادی هستند که از مخلوطی از قند، فنل ها و فلاونوئیدها تشکیل شده اند.

گلیکون های مختلف فعالیت های فیزیولوژیکی متفاوتی دارند و عملکردهای متفاوتی دارند. آلکالوئید یک ماده فعال مهم در داروهای گیاهی است. اسیدهای آلی مانند اسید سیتریک، اسید لاکتیک، اسید مالیک، اسید اسکوربیک و موثرترین جایگزین برای آنتی بیوتیک ها هستند.

مشکل اصلی ذخیره سازی و بازاریابی محصول گواوا، ماندگاری کوتاه میوه ها است که منجر به از دست دادن زیاد محصول می شود. مطالعه حاضر در مزرعه آزمایشی انار وابسته به موسسه تحقیقات باغ در استان دکاهلیا مصر، به منظور بررسی تاثیر برخی تیمارهای قبل و بعد از برداشت بر افزایش ماندگاری میوه‌های گواوا انجام شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.